kokinasever ben e bebekten aldım çok memnunum evim 24 derece gosteriyo sadece atlet le giydiriyorum önceden hm kolsuz olanı kullanıyordum bebeğim onda bacağını tam açamadığı için sürekli bacağını kaldırıp indiriyordu o yüzden onu bıraktım ve kolsuz olması da bence hoşuma gitmedi içine ayriyetten uzun kollu giydirmek zorunda kalıyordum bu e bebekteki daha pratik sadece atlet var zten tulum uzun kollu