kokinasever ya bütçe ayırabilirseniz ergopounch mükemmel, kışa girerken kafayı kırdım yani sürekli bi ensesi soğuk bilmem ne düşünmekten ben uyuyamıyordum. Kızımın da elyafa alerjisi oldu aldım o da kaldı sıcak mı geldi anlamadım. 1 tog aldım ergopounch benim kızım 23.6-24 derecede 1 tog ile mükemmel uyuyor ama 24,2-3 oldu mu yine sıcaklıyor öyle de ince ayarlılar.