suheyla92 hayır yaşamadım gerçekten çok rahat minik bi oyuğu var parmak takmak için ordan çekiyorsunuz bir de zaten gidebilecegi alan sınırlı cok ileri gitmiyor hissetmiyorsunuz icinizde olduğunu .tek kötü yanı bazen çömelince kaslar kasılıyor ya vakumu bırakıyor hafif sızıntı oluyor onun dışında çok iyi.