Kızlar her adet donemimde vajinada kasıntı ve kabarcıklar oluşuyor her marka ped kullanıyorum yine aynı sizce en iyisi diyeceginiz ped nedir sizlerin de başına geliyor mu pedi çıkarınca bitmeye yakın sorun kalkiyor giris kısmı çevresinde yaşıyorum krem sürüyorum travazol o biraz rahatlatıyor ama ped alerji yapıyor sanırım hava almadığı için alt kısım uzun zamandır oluyor sikildim artık orkid kotex molped hepsinde aynı sonuç