ymc516_ sdkdk göğüs kalkanı kullan süt akıp içinde biriktikce göğüs ucundaki yaraları iyileştirir birde çamaşıra temas etmediği için de çok rahatlatıcı. Ben wee baby silikon göğüs kalkanı almıştım uygun zaten. Benim bu şekilde geçti tek çözüm bence
sdkdk Tüm yorumları dikkatle okudum hepinize çok teşekkür ederim sevgili anneler, denemediklerimi deneyeceğim, ilk iş gümüş kapak aldım. Çok kötü ağrısı, umarım kimse yaşamaz…
ylnydg sdkdk garmestan pomad ve colostre skar krem sırayla sürdüm ben baya iyi geldi. İlk aldığında 5-6 saniye açıyor sonra acımıyor. İkisinin de silinmesi lazım. Colostre biraz pahalı, sezaryen dikişlerim de onu verdi doktor
ozlem34_936_ sdkdk ne sürersen sürün üzerini streçle ya da huz dolabı poşeti ile kapalı tutun sadece emzirirken acık kalsın. Lansinoh kullandım bu sekılde hiç yara vs olmadı olan arkadaşıma da önerdim cok cok iyi geldi mutlaka deneyin. İlk bebeğimde ağladığımı hatırlıyorum cok acı verici bır durum.