sdkdk Lanolin, zeytinyağı, tahin yağı, kantaron yağı, hametan, Fito, madecassol, tiramycin, ayva çekirdeği dışında önerisi olan lütfen yazsın. Bir ayı geçti bu işkence geçmiyor!…
suheyla92 sdkdk 1 garmastan pomat 2 gogus kalkani. Pomadi surup kalkanla kapatin hicbiyere değmesin. Sırayla birine surun diğerinden emzirin emmesi bitince ona surup diğerini temizleyip emmeye hazir bekletin. Kalkani çıkarmayın. Pomati e vitaminiyle karistirip sürerseniz daha hızlı iyileşir. Gratiste falan satiliyo minik kapsüllerde, onu kırıp pomatla karistirin sürün surekli. Kremsiz gezmeyin. Zamanla meme alisiyor zaten.
iremnazz sdkdk Malesef bende aynı durumdayım bebeğim yeni bir yaşına girdi neredeysebi ay oldu tek gögüsüm tıkandı mastit oldum hem yara hem bleb oluştu hala tam geçmedi her şeyi denedim gögüsünüzü sıkıp sütünüzü sürün ve açıkta kurusun kapatmayın sıkı sütyen giymeyin ve o gögüsünüzden çok sık emzirmeyin geçmiş olsun 🥲
merveaka sdkdk Hepimizin olduğu gibi benimde o derdim vardı emzirirken ağlıyordum her seferinde ben şu şekilde kurtuldum umarım sizde kurtulursunuz bu yara işinden. Kremlerin hiç faydası olmuyor ben her emzirme sonrası uçlarıma zeytinyağı sürdüm ve ucumu kapatacak şekilde streç yaptım gece emzirme öncesi de çıkarıp kenara koyuyordum emzirme bittikten sonra tekrar yağlı streçi uçlarıma kapatıyordum ilk gün bile aşırı faydasını gördüm tabi hemen çıkarıp atmadım bir süre daha devam ettirdim sabah akşam şükür ne ağrı hissettim ne sızı. Deneyin faydasını göreceksiniz,bebeğe de zararı yok mis gibi kaka da yaptırır.
1arasss Silikon göğüs ucu var onu tutarsa eğer ondan alın kremlere devam et en azından göğsüne direk temas etmiyecenden yaralar iyileşir
seydaakbahar İlk emzirmeye başladığımda aşırı derecede göğüs ucu yaram olmuştu, hatta bi gün bebeğimin ağzında yara kabuğu bulmuştum. Söylediğiniz tüm kremleri kullandım fakat geçmedi. Her emzirmeye başladığımda dişlerimi sıkıyordum. Bunun tek çözümü bence bebeğin memeyi iyi kavraması, kahverengi kısmı tam olarak ağzının içine alması, zamanla doğru emmeyi öğreniyorlar sanırım
damla2102 Malesef ben de bu durumdan çok çektim her bebeğimi emzirdiğim de kendimi sıkıyordum. Lansinoh göğüs ucu kremi kullandım ancak o şekilde geçti ama geçene kadar da silikon göğüs ucu kullandım. Geçince de hemen bırakın ki meme reddi yaşamayın. Fakat geçecek o kremle içiniz rahat olsun. Tez zaman da iyileşirsiniz inşallah 🥺
kaktuscicegi_ sdkdk 32 güne yakın çektim benim yanları yarılmıştı çocuğum kan kusuyordu. Kantaron yağını kapatıp memelerim açık gezdim. Memelerinizi kapatmayın hava ile temas etsin. Kapatmanız gerekeceğinde göğüs kalkanı kullanın mutlaka kıyafete değmesin. Sabır ve bebeğin emmesi düzeldikçe geçiyor.
yacaco06 sdkdk garmastan lansinoh zeytinyağı kalkan ıvır zıvır hepsini denedim aylarca çektim en son gidip gümüş kapak aldım ve bitti yara mara kalmadı
angelmommy_ tam 2 ay çektim kanıyordu emdikce sürmediğim krem kalmadı kendi sütümü sıkıp beklettim hem emzirmeden önce hem sonra bu şekilde gecti
onurmooms sdkdk tahinin ustune cıkan yağ hafifletiyordu acımı. Okuyunca bile icim cız etti. Cok cektim ama geciyor.
Sarebb sdkdk benim göğüs uçların aylarca iyileşmedi Bebeğimin ağzında pamukçuk varmış bana geçmiş, geç farkettik. herkeste güğüs ucu yarası oluyor diye düşündük ama yanlış tutsa bile bebek bu kadar uzun sürmemesi lazımmış yaranın. .sonrasında hem bebeğim damla kullanmıştı hem ben. Doktorum bana hamatan +oceral +elocan kremi karıştırıp göğüs ucuma sürmemi söyledi bu şekilde iyileşti ve sadece bikaç günde aylarca süren yara kanama zonklama sadece bu karışım ile geçti. doğal yöntemlerin hepsini denedim piyasadaki göğüs ucu kremlerinin hepsini aldım hiç biri bende işe yaramadı.
merdor Soğanı rendele göğüs uclarına koyup streç kapat biraz yanıyor 2 3 saat sonra yıka. Bana teşekkür edersin. Şimdiden rica ederim