kadermirayy hanfendicim zaten bi universite gastanesinde takibe alinmissiniz orda doktorunuz gereken bilgileri gerektigi kadar soyler zaten. Bu tarz metabolik hastaliklar her bunyede farklilik gosterir yani hastalik degil birey hasta degerlendirilmesi yapilir. Kimine diyet verilir kimine ilac kimo sadece takiptir yada bunlarin farkli versiyonlari. Sizin yapacagimiz sey doktorunuza guvenmek ve sormak istediklerinizi ona sormak. Burdan aldiginiz her yanit sizi yaniltici duruma sokabilir. Aclik tokluk durumu bile bireye gore degiskenlik gosterebilir. Bize doktorumuz onemli olmadigini bebege bi aclik suresi koymanin dogru olmadigini ama kan alimi sirasinda aglayacagi icin cok tok olmamasini tercih ettigini soyledi. Aglarken kusup aspire etmesin diye.