Bizde takipliyiz her ay birde aşılardan 24 saat sonra Korkuyorum bişey olur diye inşallah bizde normal beslenebiliriz değerleri ilk zamanlar 200 küsürdü en son şubat ayında 180 di mart ayının daha verilmedi normal mi yüksek mi acaba değerler birde şimdi hasta olduk bir hafta daha iyileşemedi değerine yansır diye korkuyorum