gullso benim bebeğimde hep ıkınıyordu hatta post bile açmıştım 2. Ayında geçti. Bebeğin sindirim sistemi gelişiyor ıkınma ondan oluyo yani çok normal. Gazı çıkarsan da ıkınıyo çıkarmasan da. Sesinden uyuyamazdım bende. Probiyotik ve gaz damlası kullandım 2. Ayına kadar ama yine de ıkınıyodu. Bazı doktorlar da kullanmayın damla diyor. Masaj yap daha iyi gelir bide banyo çok iyi geliyodu.