Ama neden böyle düşünüyosunuz genel olarak hepinize soruyorum.Sistem bize bir şeyleri dayatıyor.
Şimdi ben doğumdan itibaren özel sağlık sigortası yaptırdım.
İlk vitaminlerine ücretsiz bakıldı.
Sonra d vitamini gibi önemli bir teste 1500 ₺ para ödedim.
İdrar kültürüne para ödedim.
Benim sigortam var arkadaş , ben kaza geçirsem ameliyat ediceksin hani vitamini neden ücretli yapıyosun.
Şimdi bi kanun gelse deseler ki ödediğiniz tutarı geri alabilirsiniz ben alırım açıkçası.
Zaten hizmet karşılığının fazlasını sigortaya ödedim.
Hani bu neden kul hakkı olsun ki
Hiç özelde serum aldınız mı karşılığı 3500-4 bin mi cidden?
Kadın da diyor ki , devlet bir sınır koymuş üstünü isterlerse haksız kazanç oluyor.
Hani asgari ücret arttığında bir anda marketler zam koymuştu da fırsatçı ilan etmiştik ya aynısı.
Ben beta hcg için 3 hastane gezdim, biri 2500 isterken diğeri 600 aldı.
İkisi de özel.
Umarım anlatabilmişimdir.