babymamma tüketici hakem heyetine evraklarınızla birlikte başvuruyorsunuz, hakem heyeti sizin lehinize karar verse bile hastanenin itiraz hakkı var, itiraz durumunda tüketici mahkemesine taşınır konu ve nihai karar verilir.
Tüketici mahkemesi aleyhinize karar verirse karşı tarafın avukat ücreti ve davanın diğer giderleri sizden tahsil ediliyor.
Araştırmışsınız, hesaplamaları yapmışsınız zaten bu iki seçeneği de düşünüp tartıp göze almak kalıyor geriye.
Hastane konusunda ben denemedim ama hakem heyetine başka bir konuda başvurmuştum geçmişte.