Canım kilo alımları yavaşlıyor ki maşallah boyu çok güzel benim erkek bebeğim 4 ay bitti aşıya götürdüm 7500 du şuan tam 7 aylık 8400 bende bunu takıyorum hayır kılosu iyi ama 3 ayda 1 kılo çok az değil mi zaten bu ek gıda benı çok gerıyor emziriyorum çogunluk benı emsın istıyorum 2 öğun ek gıda verıyorum bazen yemıyor zorlamıyorum hep aceba dıye bı soru oluyor kuzum inan ki ya ama kafana takacağın bi kılo da değil duzenlı alıyorsa sorun yapma boyu da çok iyi maşallah