Kızlar, kızım 37.haftada 2700 doğdu, sadece mamayla besleniyor 1.5 aydır tadım yapıyoruz. şuan 7 aylık, kg 7.200, boy 73 cm. Doktorum kg az dedi ben de hocam boyu uzun ama o yüzden değil mi dedim, bu boya göre +1 kg daha almalı dedi. Bu ay sadece 450 gr almış. Ne alaka yani anlamadım zaten boyu uzadığı için kilolu değil gibi durmuyor mu, bi bizim ülkemizde var toplu bebek=sağlıklı bebek anlayışı. Aynı aylarda ve kilolarda olan var mı doktorunuz ne diyor.