gg3848 simseklivekalpli hahahah ben gül suyunu sevmiyorum ya🙈 tiramisu falan mı yapsam ay eşimin ailesi çok iştahlı kuzu yerler 😂
gg3848 mamacitaa_ sütlaç rizeli oldukları için benimkini sevmeyebilirler güllaç da ben sevmiyorum ya🙈
mamacitaa_ gg3848 he oranın farklı mı oliyordu :) hamsikoy sutlaci mi ne vardı sanki dimi 😂 yanlış yazmadım inşallah :)) ee ne yapmada karar kıldın
bebikomomyy mavili_kelebek 25-30 tane çıkıyor ben biraz küçük yapıyorum pişerken kabarıyor ve kişi başı 2 tane olarak tabakta daha güzel duruyo. Daha büyük yaparsanız 20-25 tane çıkar
tgcyi gg3848 vallahi bana gore en kolay tarif revanidir icine bide 1 su bardagina yakin hindistancevizi dokerim begenmeyen gormedim