Pamukhanim_ gg3848 Bu tarifi canım güzel oldu ilk defa yaptım ama baya pratik geldi bana Malzemeler 2 yumurta 1 çay bardağı sıvı yağ ½ çay bardağı toz şeker 1 su bardağı un 1 paket vanilya 1 paket kabartma tozu 1 su bardağı ceviz içi 200 gram çiğ kadayıf (ufalanıp kavrulmuş) 1 yemek kaşı toz şeker(kadayıfı kavurmak için) Şerbet için: 2 su bardağı şeker 2, 5 su bardağı su Hazırlanışı İlk olarak kadayıfı 1 kaşık şekerle kavurup soğutuyoruz. Tepsinin dibini yağlayıp biraz kadayıf serpiştiriyoruz. Kek harcı için yumurta ve şekeri iyice çırpıyoruz. Sırasıyla yağ, un, vanilya ve kabartma tozunu ilave edip karıştırıyoruz. Son olarak cevizi ve kadayıfın yarısını da ekleyerek kek harcını tepsiye yayıyoruz. Kalan kadayıfı da en üste serpiştirip orta dereceli fırına veriyoruz. Keki fırından çıkarıp şerbetimizi hazırlıyoruz. İlk sıcağı çıkan şerbeti soğuyan kekin üzerine döküyoruz.
gg3848 alparslanmomms eşimin ailesi rizeli sütlaç beğenmezler diye korktum ama aklımda bulunsun başka zaman yaparım teşekkür ederim 🤗
aysenurkyc gg3848 saray sarması 🌸 kesinlikle çok kolay oluyor 3 haftadır yapıyorum gelene 😂 hem çok çıkıyor hemde uğraştırmıyor
simseklivekalpli gg3848 aha şimdi ben seni linç etmez miyim sütlü peçete de de tam olsun 🤣 bilemedim valla kuzu tatliya geçemiyor insan oructa. Kek tarzı bişey olabilir ya da supangle diyicem ama orda yapman lazım.
gg3848 simseklivekalpli hahahah ben gül suyunu sevmiyorum ya🙈 tiramisu falan mı yapsam ay eşimin ailesi çok iştahlı kuzu yerler 😂
aysenurkyc simseklivekalpli Bülent börekten gelen plastik bi spatula var onla kolayıma geliyor düz bi spatulayla da yapabilirsiniz
Minikcikler00 Pamukhanim_ bu şerbetli olandan mı yaptınız acaba bende onu misafirim geleceği güne düşündüm nasıl oldu acaba
gg3848 mamacitaa_ sütlaç rizeli oldukları için benimkini sevmeyebilirler güllaç da ben sevmiyorum ya🙈