KendiEvimdeDeplasmandayim tamamdanolmuss evet hamileyken ya da çocuk isterken hiç bu durumları düşünmemiştim. Çok şükür varlıklarına tabi 😊
tamamdanolmuss KendiEvimdeDeplasmandayim aynen çok şükür varlıklarına ama insan bu yönlerini bu kadar detaylı düşünmüyormuş 🫤
Niyesordunbucevabi tamamdanolmuss Sabahları geç uyanmayı istediğim saatte uyumayı, rahatça alışveriş yapmayı temiz düzenli evi
sdnce tamamdanolmuss ben de geçen bebeğimle dışarı çıkmıştım slingte olduğu için eve gelince yorgun hissettim şöyle bomboş yatıp reels kaydırmak istedim ama bebeğim uyanıktı ilgi bekliyordu bana da o an dank etti her şey artık ona bagli
ovaa Soluksuz uyumayı, boş boş hiçbir şey yapmadan kendi kendime takılmayı, arkadaşlarımla dilediğim saatte buluşmayı, gecenin bir yarısına kadar oturup dizi veya film izlemeyi ve en önemlisi kafamın boş olduğu günleri belkide daha nicelerini…
tamamdanolmuss ovaa hiçbir şey yapmıyorken bile bir şey yapıyor gibi yoruluyoruz çünkü zihnimiz durmuyor
forumgurmesi Boş boş oturmayı. Yarın ne yemek yapacağım, çocuklar ne yiyecek diye düşünmediğim günleri. Küçük çanta takmayı. Jean ve kısa tişörtlerin giymeyi. Hergün makyaj ve saç yapmayı. Tırnak uzatıp oje sürmeyi. Geç saatte plansız dışarı çıkıp gezmeyi. Eve geç saatte gelmeyi.
ggrqnitt tamamdanolmuss temizlik yapmak zorunda olmamayı. Keyfi yaşamayı, tek sorumluluğumun kendim olmasını, eşimin bana yemek hazırlamasını benimse sadece bugün acaba me pişirdi diye merak ettiğim günleri 😂 uykuyu hiç saymıyorum zaten o yok kabullendim
tamamdanolmuss twinmom5450 şimdi mesela bazen zaman olunca dizi açacak vaktim oluyor bazen ama o kafayı yaşayamıyorum nedense
eymenku tamamdanolmuss uykuyla çok aram yoktu normalde de ama tabi yine de uyuma konusu kanayan yaramiz çoğumuzun 😀 ben daha çok kulaklık takip müzik dinlemeyi istediğim zaman kalkıp bulaşık yıkamayı rahatça duşa girmeyi çok özlüyorum
tamamdanolmuss eymenku evet kulaklık takmayı ben de çok özledim şimdi kulaklık yokken bile sanki kızımın sesini duyuyorum takamıyorum asla 😂