Uykum vardı uzandım ve şu an uyusam ne güzel olurdu dedim. Kendi kendime konuşurken farkettim ki artık istediğim an kafayı vurup yatamıyorum ve asla yatamayacak olmam. Bir anda böyle dank etti. Her ne kadar babası falan ilgilense de akıl kalıyor ister istemez eskisi gibi rahat uyuyamıyorum. Siz eski hayatınıza dair neleri özlediniz?