Nurci livanurvealpinannesi61 büyük şişede olan değil küçük olanları alıyorum yumuşatıcı gözüne koymuyorum son 15-20 dk kala deterjan bölümüne koyuyorum o şekilde kalıcı olıyor
bazkrtsell glz2 onu kullandım çok güzel kokuyor aslında ama bi tık ağır geldi kokusu yoğun kokuyo baya yoksa çok iyi o da 🥹🌸