oylesinebiri__ Balbulutu ben kullanmıyorum kanka zararlı ya bebeğim de öksürük yapıyor evde parfüm yumuşatıcı deodorant kokulu şeyler kullanmıyoruz bebeğimde hırıltı başlıyor
moryazma moryazma Bingo yumoş vernel vs hepsini kullandım indirime düştükçe alıyorum tabi ama biminki kadar kalıcı olmadı hiç birisi
Nurci bazkrtsell yıllardır BİM’in bulut olanı kullanıyorum mavi yoksa pembe yumuşatıcı takıntım vardır evde yoksa çamaşır bile yıkamam 😬 Deneyin bence kokusu kalıcı
bazkrtsell sedasayanabla şuan güncel bingonun mor olanını kullanıyorum aslında evet baya kalıcı kokusu bebek gibide kokusu var ama biraz sıkıldım değiştirmek istiyorum 😅
Sonsuz18 bebiskoveannesi bunu yazmaya gelmiştim bende defalarca farklı yumuşatıcı kullandım en etkilisi o dün aylarca giymediğim bir kıyafet vardı buram buram kokusu üstünde
bazkrtsell glz2 onu kullandım çok güzel kokuyor aslında ama bi tık ağır geldi kokusu yoğun kokuyo baya yoksa çok iyi o da 🥹🌸
livanurvealpinannesi61 bazkrtsell abc pembe çok güzel peros sarı ve beyaz olan . Sıvı deterjan da bingo mor olan bende ki
Nurci livanurvealpinannesi61 büyük şişede olan değil küçük olanları alıyorum yumuşatıcı gözüne koymuyorum son 15-20 dk kala deterjan bölümüne koyuyorum o şekilde kalıcı olıyor