Sonsuz18 İnternetim yoktu şimdi gördüm geç olmamıştır inşallah. Çikolatalı çok lezzetli oluyor ve biraz daha yoğun oluyor kıvamı, daha güzel şekil veriliyor. Ama tabi sizin tercihinize kalmış çikolatasız da yapabilirsiniz. 1 ölçü şeklinde yazayım: 1 paket %35 yağlı krema 2 poşet krem şantiyi mikserle çırpın eğer çikolata eklemek isterseniz benmaride eritip krem şantiye ekleyin tekrar çırpın.