Sonsuz18 Kızlar cuma günü ikram hazırlıyoruz çocuklara kap kekin kremasını nasıl yapabilirim bu şekilde daha önce hiç yapmadım
princessmom_ Sonsuz18 nefis yemek tariflerinden bakabilirsin aynısını yaparsan her zaman tam tutuyor tarifleri
haticeysr0 Sonsuz18 bunlar sıkma torbasıyla yapılıyor nefis yemek tarifleri Elif Atalar bütün tarifler bire bir tutuyor
defnedemir02 Sonsuz18 kremayı Soğuk şekilde çırpın. Çikolatayı benmari usulü eritip soğuyunca kremayla karıştırıp tekrar çırpın. Çikolatalı yapmıştım ben
nadidelifora Sonsuz18 sadece krem şanti ile de olur. Şantiyi bir bardak değil yarım bardak süt ile yapın. O şekilde daha tok ve sert durur. Gıda boyasını da eklersiniz.
Sonsuz18 haticeysr0 yaptığınız tarif var mı bana atar mısınız ben bulamadım nefis yemek tarifleri nde evet sıkma torbası aldım ama tarif bulamadım gıda boyası da aldım pembe renk
haticeysr0 Sonsuz18 bilmiyorum benim çocuklarım küçük doğum gününde bi arkadaş yaptı ben yiyemedim görünüş güzel olabilir de yerken kötü duruyor 🤣
Sonsuz18 defnedemir02 peki bu şekilde sıvı kalmıyor mu şöyle bir tarif olur mu krema krem şanti çırpsam içine gıda boyası
defnedemir02 Sonsuz18 evet öyle de olur. Dolapta dinlendirin sıkmadan bu ara da karadut kullanıyorsanız pembe rengi onunla da yapabilirsiniz
Sonsuz18 nadidelifora teşekkürler ama krema olursa içinde hani daha lezzetli olur diye düşündüm krema olursa süt eklemiyor muyuz nasıl oluyor acaba
Karamgurme Sonsuz18 bundan bende yapmak istiyorum oğlum arkadaşlarına birşeyler ikram etmeyi çok seviyor ama anaokulu çocuğu yerken biraz bulaştırabilirler her yerini diye sade mi yapsam diye düşünüyorum
Sonsuz18 Karamgurme ben yapmıştım okula iki kere hatta sade o yüzden bu sefer böyle denemek istedim daha önceden yapan veliler de vardı bir şikayet gelmedi yani