oznalk ben devlette çalışıyorum. Gece saat kaçta gelirse gelsin sütü alırdık . Her hastanenin kuralları ayrı oluyor maalesef. Gene konuşmayı isterseniz deneyin en azından daha sık süt bırakmak için teklif edin .sütünüzü vermek size de iyi gelir . En fazla bekletirler kapıda ama alırlar sütü anne sütü şifa sonuçta.