oznalk evet sürekli sağıp verin anne sütü şifa oluyor bebeklere , ama beslenme saatlerinde eğer sütünüz biterse bebekler aç kalamayacağı için mama da vermek zorunda kalabilirler o yüzden ne kadar süt götürseniz kardır.benim çalıştığım hastanede sütün saati yoktu ne zaman getirseler alıyorduk . Belli saat vermelerine şaşırdım.
Çok geçmiş olsun