buse57 asilazmazbalkokmaz biobaby bi ara kullandım büyük kızıma ama göz yakıyor açıkcası dove markasanın içeriği temiz değil ama öneri için çok teşekkür ederim ☺️
Bennureyla buse57 incia kullandım başta içeriği temiz diye ama yakıyor o . Babymeye geçtim onu hatırlamıyorum yaktı mı diye ama memnundum. sonra büyüdü ben de artık dalin kullanıyorum. 😅
livanurvealpinannesi61 Bennureyla Doğal olup göz yakan şampuanda var ecowell almıştım iki kutu aşırı göz yakıyordu Dalin uni baby onlar çok göz yakıyor maalesef göz yakınca da çocuk banyo istemiyor ağlıyordu göz yakmaması önemli tabi
livanurvealpinannesi61 asilazmazbalkokmaz kimyasal olunca aşırı göz yakıyor. Dalin uni baby kullandım aşırı göz yakıyor çoğu şampuan göz yakıyor öyle olunca da oğlum banyo yapmak istemiyor hiç ıva natura kullanıyorum uzun süredir göz yakmıyor.
asilazmazbalkokmaz livanurvealpinannesi61 Iva Natura ilk kez duydum. Dalin benim bile gözümü yakıyor ya.
livanurvealpinannesi61 asilazmazbalkokmaz ıva natura güzel uzun süredir kullanıyorum içeriği temiz göz yakmıyor güzel memnunum ben