sudenaz0 1 yaşndayken düşüp orta sehpann kenarına çarptı kaşını 3 adet dikiş atılacagı söylendi estetik dikiş atldı şuan 3.5 yaşnda orada iz var tam kaşınn btti yerde - şu işaret şeklnde izi var krm kullndk dikişden sona pansuman krm hepsi kullndm ama iz var hatta kantaron yagı sür denildi yinede kaldı