sudenaz0 Ömrümden ömür gitti o andaki hali aklımdan çıkmıyor. Kaşın tam kuyruğu iz kalır mı? Kaş çıkmama durumu var mı? Başına gelen yazarsa sevinirim. Gerçekten çok kötüyüm 10 yıl yaşlandım. Plastik cerrahine gideceğiz haftaya
Nikita sudenaz0 çok geçmiş olsun. Komşumun kızının sağ kaşının ortasında eksik var. Düşmüş, dikiş atılmış,orada çıkmıyor. 10 yaşında. Büyüyünce kaş farı kullanacağım diyor kuzucuk
uykusuzanne__ sudenaz0 çok geçmiş olsun küçüken bende küçük bir kaza geçirmiştim dikiş olmuştu ve iz kalmıştı hala da gitmedi kaşımda var izi eğer dikiş varsa iz kalıyor🥲
_YanakReisinAnnesii sudenaz0 iz için krem kullanıp kullanamayacağınızı sorun mutlaka doktora belki önerisi olur. Oğlumun ameliyat izine noskar jel önermişti doktoru şuan iz hiç yok gibi birşey belli olmuyor. Ama tabi bizimki yüz bölgesi değil yine de yazmak istedim çok geçmiş olsun.
sudenaz0 Nikita benim de yıllar önce düşen tanıdıklarım var ama o zamanla şu an aynı olmadığı için kaygılıyım umarım iz kalmaz, teşekkür ederim💛
defnevedoruk sudenaz0 ay ben geçen sene parmağımı kesmiştim üç dikiş attılar eriyen dikiş ve suan bakınca iz yok belli belirsiz bir çizgi ki daha yeni 1,5 sene önce falan atıldı. Çok geçmiş olsun
sudenaz0 _YanakReisinAnnesii size de çok geçmiş olsun🫂 scarex aldık daha dikiş dün atıldı kabuk bağlaması lazımmış bu kremi sürmek için çok teşekkür ederim
sudenaz0 portakal_132 ya neyin ne olduğunu tam hatırlamıyorum acilden girdik doktor çok bilgi vermedi zaten bizi odadan çıkarttılar sadece eriyen dikiş olduğunu söyledi o estetik oluyor mı bilmiyorum
anneyim09 sudenaz0 oğlumda geçen hafta düştü kaşının altı patladı 3 dikiş atıldı göz kapağı komple mosmor 5,5 yasında okulda düştü şükğr ettik gözüne bişey olmadığına
sudenaz0 anneyim09 bizde aynı şekilde valla verilmiş sadakamız varmış dedik sadaka verdik hemen çivi gibi bi şeye düştü. Çok geçmiş olsun benim kızım da 14 aylık
Balbulutu sudenaz0 kaşının üstü yarılmıştı oğlumun da estetik dikiş yaptılar sağolsunlar yoksa bizim aklımıza gelmezdi o panikle. İz yok çok şükür. Çok geçmiş olsun
sudenaz0 Balbulutu çok geçmiş olsun bizim de hiç aklımıza gelmedi hatta eşim iz kalır mı dedi iz miz önemli değil çocuğum iyi olsun dedim
Balbulutu sudenaz0 kantaron yağı sürün yada doktora sorun iz geçirici krem versinler canım. Gerçekten öyle o korkuyla insan bunu düşünemiyor maalesef 😢