yazmom anne sütünden kaynaklı bir sarılık bilmiyorum bir fizyolojik var sizin şu an geçirdiğiniz bebeklerin çoğunda görülüyor ve vücuttan beslenmeyle atılıyor bilirubin o yüzden beslenmesi çok önemli 2 saatte bir beslenmesi lazım bir de patolojik sarılık var o hastalık oluyor kan uyuşmazlığında falan görülen