Bugün kan ölçümü ile sarılık değerimiz 15.49 çıktı. Dr yatış verdi, aynı odadayız şuan fitoterapi alıyor küvezin içinde. İçim eriyor gözleri bağlı bir şekilde gördükçe. Yaşayan var mı ne kadar sürede düzeldi, emzirmeye aldığınızda gözlüğü çıkardınız mı dönüş yapar mısnııız