Lolik Geldiklerinde tatlı getiriyorlar genelde şerbetli bende farklı bir şey olsun diye aklıma bu tatlı geldi. Yoğurtlu bir mezede olur haklısın. 2-3 tane de içli pide yaptırsam fazla mı olur acaba. Yemekler de çok kalmasın istiyorum sonra durdukça yenmiyor