beybitolat cilginhatun2 ben sıvı kullanıyorum. Toz hiç kullanmadım. Koku takıntımda olduğu için beni tatmin ediyor
kimbumadam cilginhatun2 Kız ben indirimde ne bulduysam onu kullanıyorum , memnun kalmamak nasıl oluyo yıkıyo işte Cidden bilmediğimden soruyorum😂
bmerveee Persil gülün büyüsünü aldım denemek için çok güzel kokuyor leke çıkarma konusunda da iyi bundan önce omo bingo kullandım ama şuan persilden memnunum
lenakor cilginhatun2 toz kalıntı yapıyor sıvı kullanıyorum bingo kırmızı olanı yumuşatıcı da bingo lovely
cokbilmismom cilginhatun2 ben toz deterjanı sadece beyazlarda kullanıyorum omo beyaz çok iyi. Renkliler omo sıvı kullanıyorum 15 dk da bile etkili yazan fresh mavi şişe mükemmel. Siyahlarda da bingo sıvı siyah şişe
cilginhatun2 cokbilmismom evet ablamda omo sivi kullaniyo kokusu harika ama ben her camasiri ön yikamali yapiyorum siviyla nasil.yaparim ki