cilginhatun2 Ariel kullanıyordum değiştirmek istedim Alo aldım sevemedim, o bitti Omo’yu deneyeyim dedim onu da sevemedim. Bu arada Perwoll’ün renkliler ve siyahlar için sıvı deterjanı var, dışarıda giydiğimiz giysilerimizi yıkatırken toz deterjanın üzerine ekliyorum. Şimdiye kadar yine en güzeli Ariel’di, değişiklik yapma sebebimde çamaşırda koku bırakmadığı içindi. Elimdeki deterjan bitince Ariel’e döneceğim.