Orenda_ ben geçen ay olduğum için eşim göreve gittikten sonra bu ayda gelir dedim hatta gelmeyince test yaptım acaba yerleşme kanaması gibi regli mi oldum dedim anlamadım 5 gün gecikmisti negatif çıktı zaten yani gram çizgi yoktu 5 gün gecikmede baya difek cikiyo çizgi önceki bebegimden biliyorum çünkü.. her ihtimale karşı günah olmasın diye zaten test yaptım sonra maydanoz suyu denedim yok 7-8 gün oldu yok yani