Kızlar merhabaaa 🥹 bişey sormak istiyorum.. reglisi geciken varmı aranızda ya.. ve regli gelsin diye kullandığınız doktor önerisi haplar biliyo musunuz bana bir krre doktor tarhusal mıydı neydi onu vermişti etkisini gören varmı..
Bu arada hamilelik yok olamaz çünkü eşim göreve gittiği için ben memleketteyim o yüzden rahatlıkla ilaç istiyorum onerebilecrginiz.. maydanoz suyu falan denedim ama yok.. 7 gün falan gecikti.. geçen ay 15 inde gelmişti.. neden böyle oluyo doktora da gidemiyorum gezmeye geldim abimlere hastane falan çok uzakta bebeğimle zor olur diye.. bana biseyler söyler misiniz giden falan varmı bu konuda doktora 🤷🏽♀️