ksbbk123 aslanmomy kortizonlu kremi günde 1 defa olmak üzere 1 hafta kullandım geçti gibiydi tekrar oldu doktor 5 yada 7 günden fazla kullanma dedi
ng08 ksbbk123 kaşımasına izin vermeyin yoksa iyileşmez. Ellerine çorap geçirin. Peki yaralarının içi sulu mu? Belli zaman sonra öyle olmaya başlıyor çünkü komşumun kızında olmuştu
ng08 ksbbk123 işte tam da bu sulu yaralar patlayınca daha çok yara çıkmasına sebep oluyor. Bebeğiniİn egzaması ilerlemiş bence başka doktora daha gösterin
Kvrckanne ng08 merhaba. Kortizonlu ilacın adı neydi acaba ? Dr bize 4-5 gündem fazla kullanmayın dedi ama sürekli tekrar ediyor