ksbbk123 doktorlar kortizonlu krem alışkanlık yapmasın cilt kendi kendini iyileştirsin diye uzun süreli tavsiye etmiyorlar. Ama malesef onu kullanmadan da iyileşmiyor. Önce yaralar iyileşmeli ancak sonra nemlendiriciler işe yarayabilir. Nemlendiriciler tekrarlamasını engeller tek başına iyileştirmez. Hangi marka olursa olsun.
Çift durulama yapın
Kıyafetlerini kesinlikle ütüleyin