Alpereniannesi52 Lazziya23 o zaman anakartta sorun vardır ayy bebekle de çok zor ya havalar da bı iyi bı kötü biraz kapatın isterseniz tekrar deneyin evde ısıtıcı vs varsa bugünlük idare edin. Şimdi ustalar olmaz da saat geç bizim de gece olmuştu bizim kendi ustamiz bile gelmedi maalesef
Lazziya23 Alpereniannesi52 eşim evde yok uyuyamadım ısıtıcı da yok mecbur kapattım sabah bakacağım artık 🥹
Alpereniannesi52 Lazziya23 ah kıyamam aynısını tam olarak ben yaşadım eşim gececiydi berbat bişeydi 🥹
Alpereniannesi52 Bu arada sizin su bar kaçta olunca yakıyor mesela bizim 2′yi geçmeyecek sizin de vardır mutlaka birde onu deneyin inşallah düzelir tamirciler de tam dolandırıcı olmuşlar ufak bir arızaya dünya para isterler😏
Lazziya23 Alpereniannesi52 eşime ulaşamıyorum olsa o anlıyor yapıyor ben de merak edip bir kere izlemedim hak ettim 🥹
Lazziya23 [silindi] battaniye yorgan gece iyi de sabah kalkınca ne yaparız bilmiyorum gündüz gözüyle deneyeceğim
Alpereniannesi52 Lazziya23 öyle düşünmeyin ya eşiniz niye açmadı yoğun mu işi acaba üzüldüm gerçekten yaşayan biri olarak
zynpsnmz Lazziya23 kombi yoğuşma giderinden su akıyor mu. Büyük ihtimalle bacadan olabilir. Bacanın içi şu dolmuş olabilir yada filtrede tortular vardır
[silindi] Lazziya23 uyku tulumu varsa sabah da üstünde dursun canım. Ya da mont falan giydirirsin artık kıyamam ya
Lazziya23 [silindi] nasip artık bugün allahın gücüne gitmesin uğursuz bir gündü gerçekten bir sürü şey oldu şimdi de bu