Merhaba
Ariston marka kombimiz var dışarıdaydım yeni geldik açtım oğlumla tekiz eşime de ulaşamıyorum şuan bu resimdeki hatayı veriyor çakmak sesi gibi ses ve güm güm diye ses geliyor kapattım bekledim açtım olmadı resetledim olmadı internetten baktım ama başka çözüm bulamadım kapattım kombiyi bir şey yapabilir miyim evin içi buz gibi
