princessmom_ Goktugmom_ 16 pro var bende bence değer yaa bu dünyaya 1 defa geliyoruz imkanımız olduktan sonra neden almayalım. Birikim birikim nereye kadar
limonkolonyasi Goktugmom_ ben 15 kullanıyorum gayet memnunum tamda bütçenize uygun fiyat olarak eşim 16 al demişti ama şimdi keşke dinleseydim diyorum ama bu da güzel
Deletedmom2987 Goktugmom_ şu an 13 de alsan bir süre sonra güncelleme almayacak alabiliyorsan 15 al kampanyalar oluyor onları takip et daha uyguna alırsın.