Goktugmom_ ya aslında illaki iPhone olmak zorunda değil diyorsanız o fiyata güzel android telefonlar var. Ben iki ay önce 13 aldım iPhone a geçmek istiyordum ama bataryası falan aşırı hızlı bitiyor. Bu yüzden bozulduğunda yeniden android kullanacağım sanırım. Daha uzun ömürlü bataryası olan bir sürü android telefon var. Bir araştırın derim.