-Nur- çok sevindim canım sıkma sen canını bak en azından düzgünmüş rahatlasın için bizim de başka sebepten rönntgen çekilmişti daha önce sıkıntı olsa görürlerdi heralde bende elimle takip ettiğimde omurgası düz gidiyor ama bana da gelişmemiş geliyor bakıyorum hep o tarafını kullanıyor sıklıkla. Ben de diğer tarafa doğru tutuyorum kucağıma aldığımda yattığında da oyuncağı diğer tarafa koyuyorum dikkatini çekmeye çalışıyorum diğer tarafını kullansın diye. İnşallah düzelir zamanla Çok sağol canım gerçekten içim rahatladı şu süreç geçsin Alanın izniyle benİm de ilk işim doktora götürmek olcak.