-Nur- canım zaman geçmiş üzerinden ama benim bebeğim de aynı senin bebeğin gibi oturuyor yüzüstü yatırdığımda hiç bir fark yok ama otururken sol tarafa meyilli çıkıntı duruyor Kaburgası şu an 5 aylık. Daha önce doktor omurgasını eliyle muayene etmişti düz bir şey yok demişti ama şu an oturmaya başladıkça o çıkıntıyı görünce moralim çok bozuldu skolyoz olmasından korkuyorum düzeldi mi bebeğinin duruşu