Reyhanbal aynen ya bende bugün aklımdan geçirmiştim post açıp sorsam mı diye valla allah razı olsun 🙏☺️ Bizde de hiç yara vs bişi olmadı izi de çok az belli oluyor. Yorumlara bakılırsa normal miş şükür bende aşı tutmadı sanıp endişelenmeye başlamıştım