Reyhanbal Kızlar 13 gün falan oldu aşıyı yaptıralı ama aşı yerinde hiç iz yok yara olur falan demişti hemşire hiç bişey olmadı. Sizinkilerde oldumu
Deletedmom388 Seda_yazar her bebekte yapmıyor canım.Benim kızımda hiçbir aşıda olmadı mesela..Düzenli kontrol ettim sorun yaşamadık
Zeynept Seda_yazar bendede ilk. Calpol verdim 1 çay kaşığı uyumamaya çalışın gece ben alarm kurdum 1 saatten çok uyumayayım diye
My_son Reyhanbal yok canim hic merak etme daha erken 5. Ay da fln kizariyo yara oluyo fln ondan sonra iz oluyo