sultan35 Geçtiğimiz cuma rota aşısı olduk inanılmaz derecede huysuzluk ve sürekli ağlama var kucakta bile ağlaması durmuyor gerçekten günlerdir mahvoldum 😞 ilk kızımda 3 doz yaptırdım hiç böyle bir şey yaşamadım yarın hastaneye götüreceğim. Bu durumu Yaşayan anneler var mı aranızda?