dilek_klc benim kızım baya bı aynı kiloda kalmıştı doktor sınırın altında sürekli dedi çocuk 9 kilodan ne aşağı ne yukarı hiç çıkmadı en sonu bıraktım ne yaptıysam almazdı yemesinde de problem yoktu ama degismezdi şu an 2 yaşında 12 kilo sınırın bı tık altı ama artık takmıyorum sağlığı iyi diyorlar