dilek_klc Arkadaşlar begeğim dokuz aylık ve 7 kg 200 gram doktor normalin altında diyor ama ben bir türlü ek gıdaya başlamama rağmen çocuğuma kilo aldıramadım aynı durumu yaşayan var mı
prensesveannesi1 dilek_klc 1 hafta önce dr 10 aylık çocuk biliyorum 7 buçuk kilo çok normal dedi korkma canım önemli olan sağlığı sonuçta
dilek_klc Mamayı iştahla içmiyor ama ek gıdadan ne verirsem iştahla yiyor acaba bundan sebep mi kilo alamadı doktorumuz kilo alamadığı için vitamin ve kalori değeri yüksek bir mama önerdi daha bugün kullanmaya başladım bir ay sonra kontrolümüz var inşallah o mama işe yarar
18yavuzselim25alparslan dilek_klc kalorisi yüksek besinler vermeyi deneyin muz, avokado, tahin, ceviz, yumurta ,zeytinyağı gibi
MayaliHamur dilek_klc iştahı yerindeyse ve yediği halde kilo alamıyorsa tiroidlerine bir baktırın yada bağırsak geçirgenliği olabilir ihtimal tabi..
dilek_klc Benim bebeğim daha diş de çıkarmadı ama çıkarması yakın büyük ihtimal çünkü huzursuz muhtemelen iştahsızlığında onun da etkisi var doktora götürdüm evet o da beşin değeri çok yüksek özel bir mama önerdi onu kullanıyorum şuan bir ay sonra kontrol
dilek_klc prensesveannesi1 tahlilleri falan da yapıldı çok şükür herhangi bir sıkıntısı yok ister istemez insan endişeleniyor rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat versin
cnngkdmr dilek_klc benim bebeğimde 9 aylıkken tam 7 kg idi şimdi 15 aylık 8.500 gr daha yani hala yaşıtlarına göre çok zayıf ve kısa kan değerleri iyi doktor 6 aya bi gel kontrol edecez dedi endokrinoloji doktoruna yönlendirdi çocuk doktoru çok zayıf ve kısa olunca raporlu mama da vermedi 2 yaşına kadar zayıf ve kısa olursa yaşıtlarına göre hormon iğnesi yapacaz dedi bende onu istemiyorum bilmiyorum ne olacak bi de bize çok ayrıntılı inceledieler büyüme hormonu olsun süte alerjisi var mı glutene varmı vs diye hepsi iyi ama uzamıyor ve kilo almıyor
dilek_klc cnngkdmr en kısa sürede sağlığına kavuşması dileğiyle bize de şu an raporlu mama başladılar eğer onun da faydası olmazsa biz de galiba sizin gittiğiniz yollardan gideceğiz
cnngkdmr dilek_klc bize raporlu mama yazmadı gerek yok takip edelim dedi sadece yani Allah a Şükür kendisi çok iyi ama boyu kg çok geri geliyor
dilek_klc cnngkdmr cnngkdmr tabii ki doktorlar daha iyi bilir bizimki debiyi çok şükür sadece kilosu geriden geliyor bakalım inşallah tez zamanda iyi olurlar
datlum Biz raporlu mama kullandık ama devlet karşılamadı il zamanlar persentil de çok aşağıda değildik o mamayla 40 günde 1 kilo aldı hala kullanıyoruz ama artık sadece gece cok az iciyo o yüzden fayda etmiyor fayda etmesi için günde üç kutu icmeai lazim
dilek_klc 18yavuzselim25alparslan onları her gün veriyorum zaten özellikle dikkat ediyorum avokado yumurta zeytinyağ bunların hiçbirini eksik etmiyorum zaten gün içerisinde ama yine de yeterli olmuyor demek ki