Benim de bebeğim aynı şekilde tutmadi . O kadar zor bir durum ki herkesin başına gelebiliyor . Sarılıktan dolayı yoğun bakımda kaldık ondan sonra hiç emmedi . Karnı doysunda nasıl doyarsa doysun dedim üç aylık oldu sütümü sağarak veriyorum gerçekten çok yoruldum . sarılığına dikkat edin ilk zamanlarda en önemlisi bu . Gerekirse bir emzirme danışmanından destek alin