deryadeniz3 bazen bebekler yapabiliuor böyle benim oğlumda emmedi, ememedi. Ben biberonla vermemiştim başka yöntemler denedim memeden iyice uzaklaşmasın diye. Bol bol temas yapın özellikle öemeye yakın dursun. Ara ara teklif edin. Normal hemşireler malesef pek beceremiyorlar ama emzirme hemşireleri daha deneyimli ve daha doğru yaklaşıyorlar. Süt sağımı içinde 2 saatte bir sağım yapmalısınız ve emzirme hemşiresinin bana söylediği 2 saatte bir sağım bir de o 2 saatlik sürede 3 dakika kadar elle meme ucunu uyarmalısın demişti kahverengi kısımdan sık, çek bırak emme taklidi gibi yani.