prenses37 ysense de yapıyorum ben dolar olarak kazanıyoruz.yillardir hesabım var ama Türkiye de anketlerk kısıtlanmışlar yanlış bilgi ve fazla para ödeme isteği yüzünden bu aralar site durgun ama oyun oynuyorum 52 dolar olunca cekiyrojm ..hatta soyel soyeyim ilk sezerayn doğumumda 11 bin TL biriktirdim ben ödedi hastane ücretini