bebikomomyy 22kg taşıma kapasitesi var, 14 aylık oğlum, cybex marka bir arabam var ondan sonra bu model kuş gibi geldi. Tam dik oturma pozisyonu olsun, tentesinin kocaman olması olsun çok iyi bir araba. Açılıp kapanması da baya iyi pratik. Ben mağaza da deneyerek aldım o yüzden gönül rahatlığıyla önerebilirim. 3-4 yatış pozisyonu var yanlış hatırlamıyorsam. Ben 7.700e almıştım indirimle, şuan baya zamlanmış, indirimli hali 10 bin küsürdü